Bijna naar Nederland

Donderdag heb ik mijn zussen naar het vliegveld gebracht.

En maandag hoop ik hen achteraan te gaan.

Even twee weken naar Nederland. Heerlijk om iedereen weer te zien.

Het zullen wel drukke weken worden. Want ik heb twee bruiloften.

Mijn broer en zus hopen te gaan trouwen.

En mijn broer en zus uit Canada hopen ook met hun gezinnen over te komen.

Dus de familie is dan weer compleet.

Vandaag kwamen de kinderen uit de buurt weer om te luisteren naar een Bijbelverhaal.

Het waren er dit keer niet zoveel. Ongeveer 25. Maar het was heel fijn.

Ze hebben goed geluisterd naar de gelijkenis van de verloren zoon.

Ik heb ze een gebedje geleerd wat ze kunnen bidden voor het eten.


Ze hebben een kleurplaat gekleurd en spelletjes gedaan.youtu.be/6zV7ItDXhTQ

youtu.be/NEcK-qBEZGI

De kinderen waren echt gehoorzaam en rustig. Het verliep heel goed en gezellig.

We hebben er allemaal van genoten.