Evangelisatiemiddag voor de kinderen uit de buurt.

Vanmiddag kwamen de kinderen uit de buurt voor de evangelisatiemiddag.

Er waren er wel 60.
Gisteren liepen er veel met een mutsje op en in lange gewaden naar de
moskee...........
'Tionana mawa!' riepen ze.(tot morgen!)

Het zijn ook een beetje mijn kinderen. Zo voelt het.
Twee jaar geleden heb ik ze een week gehad.
En nu kwamen weer dezelfde kinderen.

Ik ken ze al een beetje.

Ik ben eerst begonnen met in het kort te vertellen over de
Bijbel, de  schepping en de zondeval.
Daarna over de Heere Jezus. Dat hij is gestorven aan het kruis en ook weer
is opgestaan.
Sommigen weten er best veel van.
Die gaan zondags ook echt naar de kerk.
Ik heb ze een lied aangeleerd in het Chichewa.

Toen heb ik de gelijkenis van de
Barmhartige Samaritaan vertelt met het
boek van 'Zie het verhaal'
Daarna hebben ze een kleurplaat gekleurd van de Barmhartige Samaritaan.
Ze waren zo leuk bezig. Het was gewoon gezellig.
Ik was blij dat er zoveel kinderen kwamen de eerste keer.
Maar het belangrijkste is dat
het gezegend mag worden.


Hieronder zingen de kinderen 'Lees je Bijbel, bidt elke dag' in het Engels en in het Chichewa.

youtu.be/b90QrjhbHFg

www.youtube.com/watch?v=JOeAwaja45o