Terug in Malawi

Woensdag ben ik weer gearriveerd in Malawi.

Ik heb een goede reis gehad. Het was wel een reis van 18 uur van Amsterdam naar Blantyre met wachttijd erbij.

Maar ik heb veel geslapen, dus het ging snel......

Dan ben je weer heel blij dat je veilig aangekomen bent. Zonder vertraging of problemen met koffers die niet meegekomen zijn.

Toen ik over Malawi vloog en ik de kleine huisjes met grasdaken zag, voelde ik me weer blij worden. Hier voel ik me op mijn plek. Hier mag ik werken tussen deze mensen waarvan ik ben gaan houden.

Toen we onze straat inreden, zag ik wat kinderen uit de buurt enthousiast zwaaien. Welkom thuis!

Ik heb een fijne tijd gehad in Nederland. Het was heel goed om iedereen weer te zien en te spreken.

De tijd vloog om. Maar de mooie herinneringen heb ik meegenomen naar Malawi.

Afgelopen zondag werd psalm 121: 4 mij toegezongen door mijn gemeente in Ede/Wekerom.

Het raakte me echt. De Heere, t'zij g'in of uit moogt gaan. En waar g'u heen moogt spoeden. Zal eeuwig u behoeden.

Dat is alles!