Rust en vertrouwen

Deze keer toch nog onverwachts een berichtje vanuit Nederland. 
Eind vorig jaar kregen we versterking van een aantal vrijwilligers.
Daardoor kreeg ik de mogelijkheid om toch mijn verlof op te nemen en naar Nederland te gaan.
Op donderdag 24 December mocht ik veilig op het vliegveld van Amsterdam aankomen.
Het is fijn om weer een tijdje in Nederland te zijn om even afstand te nemen en uit te kunnen rusten. 
Al merk ik wel dat de vermoeidheid er nu pas goed uit komt.
Ik hoop dat ik in deze tijd weer op krachten mag komen zodat ik het werk in Malawi weer op kan pakken.
In Malawi lopen de coronabesmettingen helaas ook weer op.
De president heeft de noodtoestand over het land uitgeroepen en de scholen zijn weer gesloten voor tenminste drie weken.
Hoewel de cijfers lang niet zo hoog zijn als je het vergelijkt met Nederland, is het toch zorgelijk omdat de gezondheidszorg niet voorbereid is op een pandemie.
We hopen en bidden dat het mee mag vallen.
Gelukkig zijn er in Nederland positieve ontwikkelingen in het bestuur van de stichting Timotheos waardoor we het vertrouwen hebben dat we weer de goede kant op gaan zodat het mooie werk in Malawi zijn voortgang kan hebben.
Als we terug kijken dan  zijn we verwonderd dat de Heere steeds weer door en uit heeft geholpen. Hem alleen de eer!
Dan mogen we ook met vertrouwen kijken naar de toekomst.
Een hartelijke groet van Bep

Rust en vertrouwen

Deze keer een berichtje vanuit Nederland. Eind vorig jaar kregen we versterking van een aantal vrijwilligers. Daardoor kreeg ik de mogelijkheid om toch mijn verlof op te nemen en naar Nederland te gaan.
 
Op donderdag 24 december mocht ik veilig op het vliegveld van Amsterdam aankomen. Het is fijn om weer een tijdje in Nederland te zijn, om even afstand te nemen en uit te kunnen rusten. Al merk ik wel dat de vermoeidheid er nu pas goed uitkomt. Ik hoop dat ik in deze tijd weer op krachten mag komen zodat ik het werk in Malawi weer op kan pakken.
 
Meer coronabesmettingen
 
In Malawi lopen de coronabesmettingen helaas ook weer op. De president heeft de noodtoestand over het land uitgeroepen en de scholen zijn weer gesloten voor tenminste drie weken. Hoewel de cijfers lang niet zo hoog zijn als je het vergelijkt met Nederland, is het toch zorgelijk omdat de gezondheidszorg niet voorbereid is op een pandemie. We hopen en bidden dat het mee mag vallen.
 
 
Bij de afsluiting van het schooljaar
 
Vertrouwen in het toekomende
 
Gelukkig zijn er in Nederland positieve ontwikkelingen in het bestuur van de Stichting Timotheos waardoor we het vertrouwen hebben dat we weer de goede kant op gaan zodat het mooie werk in Malawi zijn voortgang kan hebben. Als we terugkijken, dan zijn we verwonderd dat de Heere steeds weer door en uit heeft geholpen. Hem alleen de eer! Dan mogen we ook met vertrouwen kijken naar de toekomst.
 
Een hartelijke groet van Bep