Stroomuitval

Het is alweer een tijd geleden dat ik iets op mijn weblog heb geschreven.

Dat is niet omdat er niets is om te schrijven, maar we hebben op onze nieuwe plek veel te maken met stroomuitval. Vaak is de stroom er een groot deel van de dag af. Vooral ’s avonds.

Geen stroom betekent ook geen internet.

Dus dan lukt het niet om op mijn website te komen.

Ontberen doet waarderen. Als je stroom hebt, maak je daar ook dankbaar gebruik van.

Want je weet nooit wanneer het er weer af gaat.

En als je ’s avond in het donker met een solarlampje zit te lezen en ineens floepen de lampen weer aan, dan lijkt het alsof je ook  weer energie krijgt om van alles te gaan doen.

Nu hebben we een generator. Dat is heel fijn. Dan kan je toch weer even internetten als de generator aan staat.

Dus hopelijk valt er weer wat meer te lezen op de weblog….

 

Verder wordt er hard gewerkt om mijn huis klaar te krijgen.

Als het goed is, hoop ik eind deze maand over te gaan.

Ik kijk er echt naar uit!

Een nieuw huis, helemaal voor mezelf.

Met een prachtig uitzicht vanaf mijn veranda.

Ik voel me rijk bevoorrecht boven zoveel mensen hier.

Iets om heel dankbaar voor te zijn.